Hamileliğiniz nasıl geçmişti ve bebeğiniz eziyetli bir bebek mi oldu uykusu yemesi içmesi nasıl ? Benim ilk gebeliğim çok güzel geçti ne bulantı ne uykusuzluk yaşamadım doğumum da kolaydı keza kızımı da çok zahmetsiz büyüttüm bin şükür 🙏🏻 2. Ye gebeyim ve bulantılarım başladı. Hamileliğini rahat geçirip de bebişi uyumayan yemeyen içmeyen ağlayan var mı ya da tam tersi?