Fatmlaelif gittim , odasındaki peteklere su koy, ortamı nemli tut dedi . (nedenini o an sormadım aklıma gelmedi 😅) Gece çok sık uyanıp emiyor dedim gece çok terliyorsa öyle atıyordur merak etme arada olur bebeklerde dedi. Devam ederse gel bi tahlil yapalım dediler . Eve gelince Peteklerdeki su bitmişti onları doldurdum üzerini biraz daha ince giydiriyorum çok terlemesin diye . Şu an için sıkıntı çözülmüş gibi bizde