Kızlar yardım:(
bebeğim 6 aylık erkek . 2 gecedir bezi kupkuru. Gece 12 de değiştiriyorum sabah 9 hala kuru. Çişini yapmıyor . Ama gündüz sıkıntı yok . Gece Sık sık uyanıyor emiyor . 2 Aydır kilo da almıyor ama gelişim olarak iyi diyor doktorlar .kilosu iyi Takma bu kadar diyorlar Kafayı yemek üzereyim . Var mı başına gelen ya da bilgisi olan .