Aybikesuna ryhnz bizimde öyleydi kızım deliksiz uyur bir ara ağlayarak uyanıyordu idrar yolu enf çıktı idrarı kokuyor mu
ArenAta Aybikesuna Merhaba bizde idrarında koku var ama ateş yapıyor muydu acaba sizde ateş olur diyorlar öyle olsa ama bilemedim sizjn basınızdan gecmiş cvplarsanız sevinirim doktorada sorucam mutlaka zatwn pztsesi🙏
MinikOsman ryhnz 4 ay 26 günlüğüz 4 ayımıza girmeden bir kaç hafta önce başladı uykusuz geceler hâlâ düzelmedi 😥
ryhnz MinikOsman aynen bizimde böyle oldu. bir ara daha iyiydi şimdide gece birden ağlıyor sık uyanıyor. en uzun 2 saat 😔
mirayyy20-20 ryhnz 5-6 ay arası bizde de bir süre oldu ağlıyordu ama emmiyordu kucağımda sakinlestirip sallayıp uyutuyordum gece terörü diyorlar
Mehmuhmus ryhnz benimki de aynıydı canım ayakları havaya kaldırıyor başlıyor ağlamaya gazi var dedim ama yok kakasını da yapmadı kabizmi dedim oda yok doktora götürdüm birşeyi yok dedi büyüme atağı galiba bu aralar geçti uyuyor şimdi geçer merak etme
mirayyy20-20 ryhnz canım inan bir şey yapmadım yapamadım yani 10 gün kadar sürmüştü kendiliğinden geçti ama izi kaldı diyebilirim çünkü o dönemin öncesinde gece uykularını düzenlemiştim 5-6 saat kadar uyuyordu sonrasında ise daha sık uyanıyor diyebilirim
Eslembaby-Cennetmomy ryhnz 4.ayda pişik falan oldu doktora sordum baktı diş gelmiş dedi jel sürerken damağında dişi hissettim üst dişler birde ilk onlar çıkıyor zor çıkıyormuş cidden
Mehmuhmus ryhnz 5 aylık 10 günlük geçti cnm şuan iyi şükürler olsun bişey yapmadım bı problemi yoktu çünkü anca sakinleştirmeye çalıştım
ryhnz Prensannesi96 bende hiç iyi değilim tek üzüldüğüm oğluma karşı daha verimli olamamak. 😔 inş bir an önce geçer.
Aysl91 ryhnz 5 ay 14 günlük kızım ve 3 gündür bende mahvoldum uykuya inanılmaz direniyor 4. Ay uyku gerilemesinde bukadar kötü olmamıştı bende anlam veremiyorum şu an niye böyle yapıyor bide aglamiyo sadece sesler cikariyor
ryhnz Aysl91 benmki hem ağlıyo uyutuyorum mızır mızır ediyo bu durumda ben hiç uyuyamıyorum. 😞 her ay bi atak mı var anlamıyorum ki. 4. ayda bile uzun uyuduğu oluyordu şimdi o da yok 😔
ryhnz Eslembaby-Cennetmomy bizde bir diş belirtisi yok aslnda damağı felan normal ama ya da ben anlamıyorumdur. 6.ayda doktora götürcem. tabi o zamana kadar sağ kalırsam 😑😖
Eslembaby-Cennetmomy ryhnz temiz elinle damagina elini gezdir alta değil dudağın arka kısmına diş varsa zaten minik minik ele geliyor
Annee27 ryhnz aynen dun gece 1 saat agladi ve sanki biyeri agriyormus korkuyor mus gbi ne oldugu belirsiz 🤦♀️