Anneler siz de yaşadınız mı yaşıyor musunuz? Lütfen akıl verin ya. Bebeğim 5 ay 3 günlük. uzun zamandır gece birden ağlamaya başlıyor kucağıma alıyorum biraz pışpışlıyorum sonra zor bela uyutuyorum tekrar ama neyi var anlamıyorum yaa. Gündüz çok iyi bi sıkıntısı olsa gündüz de durmazdı diyorum ama geceleri hep bunu yapıyor. Eskiden 5 saate kadar kesintisiz uyuduğu olurdu şimdi o da yok. 2 saatte bir kalkıyor bazen daha az.. Bebeğimin neyi var 😞