Şuan 42 de çalışıyor evimin normal ısısı da 24 derece atletle geziyoruz gayet iyi geçen ay 38 de çalıştırdık 400 geldi bu ay 600 falan bulur heralde havalar biraz daha soğuyunca 50 de falan çalıştırıyorum geçen yıl en fazla 900 gelmişti bakalım bu yıl nasıl olacak 😔😔😂