smaktroll kasım basında 10 gün çalıstırdım en kısıkta. Epey fazla geldi 180 tlydi. Kışlıkları çıkartınca ve istanbula kış gelmeyince kombiyi çalıştırmıyoruz . Sadece ocak ve banyo parası 90 tl geldi bu ay. Evin gece sıcaklıgı 21, gündüz 22,5 oluyor şu anda. Gece 18 oldugu vakit yine kısıkta calıstırırım. Binamızın yalıtımlı olması bu işte etkili. Pencere kenarlarına da d dimer bant takmıştım onları çift kat yapıp kalınlaştırdım bu sene. Kombi varsa oda termostatı olmasında fayda var ki fazla enerji kaybı olmasın.