Mavismila Bende sezeryan oldum alt göbek kalmış gerçi tüm göbek kalmış bebeğim daha 6 gün sonra 2 aylık olacak bu göbeği nasıl halledicem yaaaaaa 🙄🙄😀
SedefLina Mavismila sezeryan bitirdi bence bizi o katlanıp dikilen göbeği gördükçe hergün kriz geçiriyorum resmen
Ata20 Ozidem ya benim bebeğim beş aylık, sütüm az bir de diyet yapınca iyice azaldı bıraktım. Sürekli yiyorum süt olsun diye. Ben bu gruba spor yaparak eşlik ederim en iyisi
SedefLina Ata20 zaten hepiniz emziriyorız sıkı bir diyete giremeyiz ama spor ve dğzenli yemekle halledebiliriz bence 😂
Mavismila SedefLina evet malesef ben kendi isteğimle sezeryan oldu 🤣🤣bu göbeğin böyle kalacgndan habersiz olarak seçtim sezeryanı gerçi yine olsa yine sezeryan seçerim
Menzile RhSn56 teşekkür ederim bende üç haftadır diyetteyim normal spor yapıyorum ama pilatese başlayacaktım iyi oldu bunlar bakarım
uygarinannesii Ata20 bencede 01.01.2021 diyet için bizim için çok güzel bı tarih olur 😜 bende varimmm 🙋