Yani şöyle diyeyim iz olmadı diye bağışıklık kazanmadı demek değil. Ben verem savaşta çalışıyorum kolunda 3 tane aşı izi olan verem hastası bile var. İz olması da tam koruyor demek değil yani. Şimdi herkes pandemide maske takıyor aman bulaşıcı hastalık önlemleri alınıyor fakat verem bu ülkenin malesef ki halen kanayan yarasıdır, önüne geçilemiyor.