Yeapp Kızarıklık kabuklanma vs.. hiçbir şey olmadı, 4 ay 8 günlük oğlum .. bu aşı tutmamış demek mi ? Mefulu muhaliften tutmuş demek çünkü kabuklanıp akması ?
eymenkerem Yeapp illa iz olacak diye birsey yokki bazı bebeklerde olmuyor iz bizimki de aksine çok kötüydü 2 ay iltihap olup akti buda normalmiş hiç belirti olmaması da normalmiş doktorum ioyle demisti
Balkupummm Yeapp Yaptirdigimizdan beri oyle kirmizi bende bekledim , etraftan duydugum kadariyla kabuklanacak diye ama olmadi oyle birsey asi izi belli kirmizi bi sekilde her bebek bunyesi farkli sizde hic mi iz yok
Miyonunannesi Se1 3. Ayda verem aşısı yok aile dilerse rotavirus aşısı yaptırıyo verem asısı 2. Ayda yapılıyor sol koldan
Miyonunannesi Yeapp canım ignenin içinden bir damla bile gitmesi yeterli asının koruyuculugunu saglaması için tutmuş olması için illa iz olmasına gerek yok iz yapmayada biliyo bu illa tutmasıgı anlamına gelmiyo aslında yaparken senı ız olur yada olmayada bılır diye bilgilemdirmesi gerekirdi endişelenmemen için
Fitifiti Benim oğlumda da en ufak iz yok 29 aylık. Benimde hiçbir aşı izim yoktur. Doktorumuz tutmadı diye bir şey yok dedi.Vücuda canlı virüs enjekte edildi bir kere nesi tutmayacak
Se1 Miyonunannesi Aaay pardon evet biz biraz geç vurilduk kafam karıştı. Bizim 4 aylıkken çıktı izi 4 ay 20 günlük henüz geçmedi. Doktoruma sordum daha yeni oldu diye verem aşısı geç reaksiyon gösterebilir normal dedi
Lzribozo Yeapp hemen iz yapmaz canım benim oğlumda 1–2 ay geçtikten sonra kabuklandı iz yaptı .biraz zaman geçsin farkedersin sende
Miyonunannesi Se1 aynen canım bizimde yenı cıktı ızımız o epey uzun surebılıyo kabuk baglıyo akını yapıyo falan sonra kendılıgınden duzelıyo