Tugce6767 Dilarakarann canım bizim doktor ilk başta minnacık vermesine rağmen kustu düşün.bazı deneyimsizler bir anda çok sıkıyor o zaman çocuk dahada tiksiniyor.yani sağlıkocagnda falan yaptırcksnz azar azar verin diye belirt istersen.300tl nin çöpe gitmesini istemezsin heralde😂😂
ipekkizimbenim Tugce6767 ilk dozunda hemşire yapmıştı kızıma. 50 lirayı çıkardı diye üzülmüştüm ben de 😂😂 ikinci dozunda sağlık ocağında herkes korona olmuş kendin yap dedi 1 lirayı bile araya vermedim çok şükür 😂😂😂😂
Tugce6767 ipekkizimbenim bende valla ikinci dozda dudağının kenarında iki damla kaldı parmağımda ittim ağzına😂kaynanamda diyorki elin kirlidir niye sokuyorsun ağzına ,dedim onun damlası kaç para bir şey olmaz 😂😂elime yüz kere dezenfektan sıkmıştım zaten😂
Milkyol Biz rotavirus ve menenjiti bugun yaptirdik. Biraz ates yapti suan huysuzlasti da. Ama sanirim menenjit asisi yapti.
meri10 Dilarakarann menenjitler iğne şeklinde iki tip menenjit yaptırdım ben ikinci tip biraz ağır geçti sonrsı ilk tipte bişey olmadı bir 3. Ay birde 5.ay yaptırdm
Alpyas Dilarakarann bizde hiç yan etki olmamıştı ağızdan veriyolarlar zaten öyle ateş vesaire yapacak bi aşı değil bazı çocuklarda hafif ishal yapıyormuş öyle okumuştum