Dilarakarann canım biZde hiç yan etki olmadı sadece benim bebek tatlı şeyleri sevmiyormuş doktpr öyle dedi verir vermez biraz kustu .o yüzden çok yavaş yavaş vermek lazım .doktor vereceksede sen karşısına geç bebeğin dikkatini dağıt sesler falan çıkar ,parmak şıklar.ve 1 saat falana öncesi sonrasında emzirmeki kusmasın