Balbebek_Egemen benimki de 2.5 aylik. Ilk zamanlar besikte zor uyuyordu yanimda 5 saat uyuyorsa besikte 1 2 saatti. Simdi baya alisti cunku sadece sabahlari aliyorum 1 2 saat yanimda sekerleme yapiyor. Yanimda derin uyuyor. Iki tarafa da alismasinlazim bnce. Ablamin cocugu 3 yasinda ayıramıyor yanindan mesela