Balbebek_Egemen ayyy üstümde yatıyor diyince aklıma ilk ayı geldi bende üstüme yaslardım götüne vura vura sırtını okşayarak uyurdu yerine koyunca uyanırdı işim olmayınca kıyamayıp öyle uyumasına fırsat veriyordum gün içinde çok uykusuz kaldığı anlar oluyurdu çünkü ama gece hep yatağına koydum çünkü korkuyorum eşim çok kötü yatıyor 😂😂😂