Fulyaoyku bebeğim 2 aylık bugüne kadar 3 defa kullandım burnu çok dolu ise kullanın mutlaka nefes alsın bebiş burun tıkanıklığı emmesini bile çok etkiliyor otribebe almıştım ben onu kullanıyorum yedek uç olarak da otribebe alabilirsiniz ama o birazcık daha pahalı oluyor o yüzden optinell markasını aldım otribebe aspiratörü ile uyumlu bir fark yok aynısı eczaneden de 100 ml lik serum fizyolojik alabilirsiniz enjektör ile