Dilber Annesininbaloglu mikrobada bagisiklik kazanmak.zorunda bence kesinlikle gotrun. Ben evlilik yil donumumuzu bile kizimla kutlamistim birakmadim kmseye. Oda bizim ailemizden artik biz nereye o oraya insaAllah :)
Ozgecan3 Annesininbaloglu bnce gotur uslu ise bnm ki 2 aylıkken aglaktı simdi 4 ay yeni yenı cıkıos hem ailecek güzel olur mikrop evde bile kapıo kapcaksa dikkat ederseniz bısı olmaz
Aybk Annesininbaloglu Ay nolucak ya götür 😂 Biz 20 günlükten beri hep öyle ortamlardayız nerdeyse hergün birsey olmaz Allahın izniyle
Ozge_AyazEfee Annesininbaloglu valla tereddüt etme götür. Zira daha sonra çok çok daha zor olacak🙈 şimdi karnını doyur uyut oh mis 😀
Krm Biz götürdük valla bir aylıkken maça gittik hatta yüzlerce kalabalığa 😂 ama götürmeye karar verdinse millete yok yaklaşma yok dokunma deme antipatikligini yapma bence çok itici oluyor. Kimse görmesin sevmesini istiyorsan gitmezsin ama madem gittin o zaman sevsin insanlar. Miktoba bağışıklık güçlü yapar bebeğini. Eve gelir gelmez banyosunu yaptır hiç bişi olmaz. Gidince sadece ortaya hasta olan fazla yaklaşmasın lütfen de yeterli bence.