3children1mom KahramanAnne 2 buçuk aylık bebeğim bende ocean spreyini kullanıyorum eczacı olur dedi ama üstünde 4 ve 10 yaş için uygundur yazıyor yeni aldım önceden monovit kullanıyordum siz hangisini kullanıyorsunuz neye geçtiniz
KahramanAnne 3children1mom Ocean kullanıyoruz. Her damlada 4-10 yaş yazıyor ona takılmayın . Kilosu kadar veriyorum
seymaaras Deletedmom8 Bize de ilk bunu verdi ve “muhendisinoğlu” diye instagram da bir sayfa var. Oradan baktım toz formu da sıvı formu da iyiymiş.oraya da bakın isyerseniz demir ilacı için. Sevgiler🌺
Deletedmom8 Uykusuzzz pedia yı doktor mu önerdi ve nerden alıyorsun canım kaçlık kullanıyorsun detaylı yazarmısın
Uykusuzzz Deletedmom8 evet dr önerdi. Özeldeki doktorumuz. Ama eczanede reçetesiz alınıyo 10₺gibi bi fiyatı var 2 buçuk 3 ay bile yetiyo
3children1mom BerenandMom kaç aylık bebeginiz bende sprey kullanıyorum 2 bucuk aylık bebeğim üstünde 4 yaş ve 10 yaş için uygundur yazıyor eczacı olur dedi ama bilemedim
BerenandMom 3children1mom 400 lük olani 1 fis kullaniyorum doktoruma sordum o sekilde verdi 9 ay bitti
Alyadep Deletedmom8 bunu biz de araştırdık paraben var diye okumuştum bi yerde.ama çocuk doktoru her şeyde fazlasıyla var özellikle büyüyünce yiyeceği o paket yiyeceklerde dedi.ondan bi şey olmaz dedi.biz de değiştirmedik ama içime sinmiyor bitince ocean alacm sanırım