bebekzeynep bence alışkanlık cnm bazen 2 saate bir kalkıyor ağlıyor mama veriyorum 2 saat sonra tekrar sallıyorum falan ama ağlıyor birkeresinde saat alti gbi princ unuyla mama yapmıştım o gun gece saat başı kalkti gecen de akssm bizimle corba icti yogurr yedi 8 gbi uyudu 10 da tekrar mama verdim ve gece 4 e kadar uyudu gece bir kere kalkti bi deniyeceğim aksamlarida yemek vericem uyuyacakmi bakalım