Emine_1245 sabah kahvaltı yaptırıyorum biraz fazla veriyorum kahvaltıyı güne güçlü başlasın diye. Sonra bazen bi ara öğün yaptırıyorum bazen direk öğlen yemeği. Öğlen çorba ya da köfte makarna gibi şeyler yapıyorum. Akşam biz ne yersek sebze yemeği oluyo genelde. Akşam üstü de bi ara öğünü var mutlaka meyve veriyorum ya da hurma kuru kayısı falan. Ama genelde sürekli eline bi şeyler veriyorum ana öğünleri dışında.