gamzelikizim Esraarslan59 buharda pisirme aparati aldim gayet guzel 24 liraya mi ne almıştım fistik gibi pisiriyo makina alana kadar onu al
Esraarslan59 gamzelikizim sıan bende süzgecte yapıyorm pazrtesi ii başı yapıcam oğlum bes buck aylk daha çalşnca zor olacgı için arıyrm uygun fiytlı blrsam alacagm zaten bütcem ck pahlı bseye müsait degl