Esraarslan59 Merhaba pazartesi iş başı yapacağım buharlı pişriici alcaktım sonra vazgcetim bebegimi ona alıştırmak istemedim şimdi anneme geldim işe başlıcaksın bebeğine kayınvaliden bakıcak kolay olur kızım al dedi ikinci el temiz satan vrmıı acaba
CanK Esraarslan59 buharda pişirmelik süzgeçler var ben ondan almayı düşünyorum deli paralar vermeye gerek yok bence bir süre deneyin isterseniz zor olursa alırsınız
Birgul Esraarslan59 ben bimden almistim bir defa bile kullanmadim garanti belgesi vs duruyor satablrm size.kiwi markasi
Esraarslan59 CanK süzgecle denedim ama bazı gıdalarda uğraştırıyor evde olsam tamm ama işe başlynca zor olucak zaten çyşe bi bütcem yok ondan iknci el arıyorm
Esraarslan59 Balkizlarim süzgecle denedim ama bazı gıdalarda uğraştırıyor evde olsam tamm ama işe başlynca zor olucak zaten çyşe bi bütcem yok ondan iknci el arıyorm
Birgul Esraarslan59 250ye almistim.bir kere dahi kullanmadim denemedim bile.sizin teklifiniz nedir ortada bulusalim olursa.200e olur yani hic kullanmadigim icin
Esraarslan59 Elfydr bende bi tne cok temiz buldun 200 tlye phlps avent alacakken sn dkika vazgctm satılmş çk pişman oldum bir çizik dahi yoktu keske alsaydım alıştırmıyom cocğu dedim ama süzgcle zor olucak babaaane bakıcak bide işe başlıyorum pzartesi bütcemde yok sıfırını almaya ondan belki burdan blurm dedim
Balyanaklikiz Esraarslan59 Pazartesi günü bimde gördüm katlı kiwi marka 120 tlydi. Ama bende aparatlardan alcam o kadar para vermeye gerek yok diye düşündüm.
Esraarslan59 Balyanaklikiz buharda pişiyorda süzgecten geçirmek skıntı vakit alıyor çalıştıgım için yoksaa suan evde bende süzgcle yapıyrm
Elfydr Esraarslan59 çok çok iyi fiyatmış. Bende avent aldım. Neye alışmasın diye düşündünüz ki? Sebzeleri buharda pişiriyor siz isterseniz püre yapar isterseniz yapmazsınız. Haşlama ile olmuyor besin değeri suya geçiyor. Diğer aparatlar ile yapan çok var ama ben Kendim makine tercih ettim. Daha kolay geldi bana
Esraarslan59 Elfydr blender bebeği olmasın nasıl olsa süzgecte pişicek dedim ama aanemde şimdi diyor zor oluyr işe başlıcaksın alsaydın die keske kaçırmaydım satılmş 😔