Balyanaklikiz Ozge-2012 En son 7 kiloyu 21 aralıkta. 6 ay aşısı var ocak ayında bilmiyorum artık kaç kilo oldu. Bnmki de çok zayıf bende çok üzülüyorum ya.
AlyAninannesi60 Balyanaklikiz eee daha ne olsun çok iyi ne güzel kilo almış. Bizim doğum kilosu 4 kiloya yakındı
AlyAninannesi60 Balyanaklikiz üzülme canım Allah sağlık versin ne yapalım ortalık sma hastası ile kırılıyor rabbim sağlık versin de zayıf olsun. Ne yapalım
gizemito Ozge-2012 2 ay 24 günlük oğlum bazen 90 cc içiyor bazen 60 cc bazen 120 cc yani keyfine göre. Aşı döneminde çok iştahsızdı bir de atak haftası eşlik edince çok kötüydü resmen biberonla savaştı.
xrtalafx Ozge-2012 bence güzel her bebeğin özellği 3 ayakadar benim kızımda 90içti 4 aylık 120 te yeni geçtim mamasında 150 dıyo ama bitiremez 2.5 3 saatte 1 içiyo ne kadar içiyosa o kadar yapın en güzel olanı