Ozge-2012 Merhaba kızlar 75 günlük bebeğim 2,5 3 saatte bir 90 CC yiyor bazı bebeklerin daha fazla yediğini duydum 120 yapıyorum yemiyor ben de çok üzülüyorum az mı yiyor acaba?
minnostospik Ozge-2012 bebeğim 4 aylık sabah 120 ml içiyor gün içinde 90 ml içiyor her bebek farklı canim
Balyanaklikiz Ozge-2012 Bnm kızım da 6 ayına girecek 200-210 cc içmesi gerekiyor ayına göre ama içmiyor. 5buçuk 6 saatte besleniyor. Bende 120 yapıyorum 1-2 saat sonra da 80 yapıp 200′e tamamlıyorum. Sizde öyle yapabilirsiniz. 60 yapıp verin 1 saat sonra tekrar 60-70 cc yapıp verin. Tabi çoğu kez benimki yine bitiremiyorum. Doktorum herşey normal diyor ama ben de aşırı şekilde kafama takıyorum. Çünkü kızım çokk zayıf😔
gizemito Ozge-2012 2 ay 24 günlük oğlum bazen 90 cc içiyor bazen 60 cc bazen 120 cc yani keyfine göre. Aşı döneminde çok iştahsızdı bir de atak haftası eşlik edince çok kötüydü resmen biberonla savaştı.
Ozge-2012 minnostospik cok fazla kafaya takıyorum dibinde yudum kalsa Allah inandırsın karalara bağlıyorum bi soru mu var diye düşünmekten cnm
Ozge-2012 Balyanaklikiz kac kilo canim bebegin doktorumuz hersek normal diyor ama dayımın torunu 1 ay var aramızda he, cok yiyor hem bizden kilo lu bende cok üzülüyorum
Balyanaklikiz Ozge-2012 En son 7 kiloyu 21 aralıkta. 6 ay aşısı var ocak ayında bilmiyorum artık kaç kilo oldu. Bnmki de çok zayıf bende çok üzülüyorum ya.
AlyAninannesi60 Balyanaklikiz eee daha ne olsun çok iyi ne güzel kilo almış. Bizim doğum kilosu 4 kiloya yakındı