Alyadep KardelenYB çocuktan çocuğa değişir belki. bizim 2. Ay aşımızda max 37,5 oldu ateşi. yükselmeye başladıkça calpol verdik.biraz halsizdi o yüzden sürekli uyuyordu.2 gün ateşi kontrol etmek lazım.
Alyadep KardelenYB 2 gün tedbir amaçlı baktım arkadaşım söyledi bana da ama 2. Gün pek sıkıntı olmuyo aslında.
KardelenYB Ayli günde 4 defa verebilirsin dedi ebe aralarında 5-6 saat olsun her vermenin dedi bana ben daha bir kere verdim
Yagmursonrasitoprakkokusu KardelenYB yarın bizim de 2 aylık aşımız var. Resmen dua ediyorum benimki de uyusun yarın aşıdan sonra. Bi bebek hiç uyumaz ya 🤦🏻♀️
KardelenYB Yagmursonrasitoprakkokusu uyku yapıyor evet ama dikkatli ol yine canım ateşini kontrol et uzun süre uyanmazsa uyandır emzir altını aç uyansın benim kız acıktıkça uyandı oyalandı kolay daldı tekrar uykuya amaaaa etkisi geçti galiba cin gibi suan 😅😂😂