morjaguar Belinaysmom zorladım mı bilmiyorum açıkçası çünkü acım yoktu pek, hala yok. krem falan hiçbir şey vermedi bana doktorum. sadece ağrı kesici ama onu kullanacak kadar bile ağrım olmadi
Rojgl morjaguar gidemiyorsanız dahi arayıp doktorunuzdan bilgi almaniz daha sağlıklı .geçmiş olsun. Sonrasında daha büyük bir sorun yasamayin herkesin vücudu iyileşme şekli ameliyat i farklı sonuçta canim
EgeveAlyaninannesi morjaguar aa benim kan yoktu siz bi doktorunuzla iletisime gecin ihmal etmeyin cok onemli bir sorun cok gecmis olsun
Fitifiti morjaguar Ne duymak istiyorsunuz ki? Daha 20 gün olmuş sezaryen olalı,durmadan kanıyor diyorsunuz. Siz enfeksiyon kapmadığınızı bilemezsiniz. Bir şey olmaz dememizi mi beklediniz anlamadım. Tercih sizin🤷🏻♀️Geçmiş olsun
morjaguar Fitifiti tercih tabii ki benim size tercihinizi sormadım. doktorla da iletişim halindeyim sadece daha önce yaşayan biri var mı diye merak ediyorum sizden azar işitmeye gelmedim neticede. başka yerde adalet dağıtabilirsiniz.
Fitifiti morjaguar Öyle insanlar var ki ne halin varsa gör demekten başka kelam fazla gelir. İyi niyetle konuşup böylesine kaba bir yaklaşım görmek. Cidden ne haliniz varsa görün
ebruska morjaguar benimde yapıştırma 30.gün bugün bi sıkıntı yok ama cok sızlıyo bazen icimden bisey kopmuş gibi sızlıyo hatta insallah düzelir sizinkide, bide hastane özel miydi devlet miydi?
morjaguar ebruska özeldi hastane. benim de hiç ağrım sızım olmadı böyle bir şey de yasamasaydim çok sorunsuz olacaktı ama olamadı malesef. ağrınız biraz sürer diyorlar ama bir an önce geçer umarım sizinki de.