Aliasaf01 benimki kanıyor durmaksızın sızıntı şeklinde. doktora sorduğumda dikişler eriyor diye öyledir endişe etme demişti ama üstüne 2 hafta geçti hala kanıyor, ufak bi açılma da var. ben de beyaz tenliyim ilgisi var mı bilmiyorum ama. batikonla temizliyorum sadece şu an. doktora gitmemek için çok direniyorum, umarım başıma bir iş gelmez. çok teşekkür ederim 🍀