Mom091 minnosum25 bimde dimi? Allah Allan bana niye yok dedi bu adam? Hatta internetten de baktım 5 numaraya kadar vardı
minnosum25 Mom091 evet bimde var valla niye dedi bilmyorm ama gördüm bayada çok var mesela biz beş numara kullanyorz 32 adet altı numarasında 60 adet var hemde kampanya yapmışlardı
Mom091 Adanurymn kız bu adam bana niye 5 numaraya kadar dedi ya Allah Allah. Hatta gittim internetten baktım ben bir de. Bu vardı içinde 6 numara yoktu🤷🏻♀️
Adanurymn covirgin bende primadan bimin bezine geçtim primayi gece biminkini gunduz bagliyorum mennunum cok pisikte yapmadi tek sıkıntı primanin inceligine alışmışım bu biraz kalin
Adanurymn Mom091 bimin 2 3 hafta onceki brosurune bakarsaniz aktuelden gozukuyosa gorursunuz o zaman 4 5 6 nodan koca paket indirimli satildi😊 ben 4 nosunu 84lu 47 liraya aldim
Yagmursonrasitoprakkokusu covirgin biz migros bezini kullanıyoruz minies. Hem hesaplı hem içeriği de temiz. Tavsiye ederim
covirgin Yagmursonrasitoprakkokusu bi kaç kişi daha önermiş evimin yakınlarda migros yok maalesef yaşadığım yerde 3 magaza var onlarda baya uzak bize😣
Tugce6767 covirgin canım ben primayı e bebekten her defasında kampanyalı alıyorum tanesi 1 tl gibi bir şeye geliyor.kampanya takip edince aslında uyguna gelen bezler var ki molfix dahada uyguna geliyor
AybarsMoms covirgin Bimin bezini kullanmadım ama a101in soffia yı kullandım sıvı kaka yaptığı zamanlarda kenarlardan çok sızdırma yaptı 2 aydan fazladır şokun bebeland bezini kullanıyorum sıvı kakada sızdırma yapmadı gece 9da uyuyup sabah 8de uyandığı zaman gece bezini değiştirmiyorum uykusu bölünmesin diye çok çiş yapmış olduğı halde çişde de bi sızdırma yaşamadım bebeland bezi öneriririm bir dene istersen
Deletedmom62626 Echche canım 1 saat önce degistirdim oğlumla kızımın altını sabah 8.30 da çıkarıyorum inanmazsin şişme dahi yapmıyor çoğu bez lastik izi yapıyor hepsini denedim pişik lastik izinden dolayı bıraktım 2 yıl oldu kullanıyorum rahat bir sıkıntı görmedim
Echche Deletedmom62626 cok teşekkür ederim canım ya. Peki kac kgye kac numara kullanıyorsun. Ona göre bende alacağım
Tugce6767 covirgin he anladım canım ya o zaman sıkıntı.ben genelde denk geldiğinde bir beden büyüğü dahil üç dört kutu alıyorum o zman kârlı geliyor.bim bez hakkında hiç fikrim yok🙄
NazliDikal covirgin bugün migrostan molfix 4 numara 60 lı paket bez aldik 2 paket aliminda money club karta indirim oluyor yanin120 adet bezi 78.50 TL ye alabiliyorsunuz yaklasik 2 aydir bu sekilde aliyoruz biz
KaranNecla Arkadaşlar sleepy kullanıyorum 3aylık bebeğim.genel anlamda memnunum ama poposuna çok iz yapıyor normal mi acaba lastik izleri çok belli. Başka bez denemedim. Bütün bezler lastik izi yapıyor müdür? Bez 3 numara çok küçükte değil 🤔
mervealco covirgin internetten evy baby bebek bezi nin doğal olanına bi bakın bence aşırı aşırı güzel çok hafif. Asla taşma pişik yapmıyor fiyatı da çok uygun a geliyor siteleri araştırın biraz marketler çok pahalı zaten. Molfix taşma sıkma yapıyordu ondan geçtik biz 4 aydır kullanıyoruz çok memnunum
minnosum25 Mom091 rica ederm ne demek tabi bakın bir iki yere daha burdan atmayı bilseydim burdakini çekip atardım size
Hatice2626 Ben kullanıyorım bayadır. Şimdide yeni çıkan önlem varya onu alayım dedim bugun onu aldım denicem bakalm sabaha kadar sızdıracak mı 🤔
Mlsyd3 Dyldrm çok sık değiştiriyorum diyorsun ya bez fiyatı zaten bu şekilde Prima yada başk bir marka bezle aynı fiyata gelmiyor mu :)
Dyldrm Mlsyd3 Prima Molfix kullansam da çok sık değiştiririm canım ben ağır ağır çiş kaka dolana kadar bırakmam o yüzden uygun fiyatlı olan benim açımdan daha kârlı oluyor çok sık degistirdigim için