Koalina ben içerği temiz bezlerden kullanmayı tercih ediyorum.aktif olarak molfix kullanıyorduk,17 aylık olunca biraz daha uygun olaak ne kullanabilirm diye araştrma yapınca karşıma minies(migros),ve şok(bebeland) markaları önüme çıktı.temiz içerk takıntılı olarwk market markalarının bezlerini kullanacaksam bı ikisini alıcam diye düşündüm.Bebelandı sevdim,pişikle karşılaşmadım,sadece biraz büyüdükçe gece bazen sozdırdığını farkettim.onu da kaç saat hareketli halde yatıp aşırı sıvı tüketimine bağlıyorum.Şuan gündüzleri şokun bezini kullanıyorum,yatmadan önce molfixi takıyorum.İkisini aynı anda kullanmanın kötü bir etkisini görmediğim için belli bir süre böyle devam ederim☺️