Oyku-59 Omero21 aguline şurup Bi bakın isterseniz bide ayaklarını sıcak tutun yemeğinizi bol bol kimyon kullanın
dnyerdm Oyku-59 aminn canm, Allah kolaylık versin inşallah büyüyene kadar baya ugrasicaz boşuna demiyolarmis cennet annelerin ayakları altındadır diye
dnyerdm Omero21 aynısını bana da dediler 40 çıkınca geçer diye ama yok yani, doktor altı aya kadar sürer dedi bana, kimi üç ayda kesiliyor diyor kimi altı ayda bebekten bebeğe değişiyormuş bu süreç inşallah çabuk atlatırız bizde
Emine_Asaf Oyku-59 bende başından beri reflü yatagi kullanıyorum ama doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar bir hafta kaldı orda kusuyordu sonra da düzelmedi 😞
elifsrbs dnyerdm bizimki de ilk aylarda devamlı ağlardı gaz zannediyorduk ama değilmiş makatta çatlak varmış yavrum o yüzden huzursuzmuş doktorunuz kontrol etti mi hiç belki aynı durumda olabilir yavrunuz
dnyerdm elifsrbs genel muayene yaptı ama birşey yok demişti makata özellikle bakmadı yani, çok geçmiş olsun size de ilk kontrolde sorayım bende
Larisya dnyerdm bi sabah bi uyanacaksın ki hepsi geçmiş. Bizim 2.5 ayda hafifledi 3. Ayında geçti gaz sıkıntımız. Çok zor günlerdi. Her gün ağlıyordum ne zaman geçecek diye.. geçti. Sabır