Tecrübeli anneler lütfen bakar misiniz, 45 günlük bebeğim var gece birden ikiden önce uyumuyo ağlıyor sürekli, gündüz kucakta uyuyo yatırınca ağlıyor çok yoruldum artk, gaz damlası da kullanıyoruz doktor gazdan dedi altı aya kadar sürebiliyor dedi, başka önerisi olan var mı ne yapabilirim ? Yıprandım artk 😔