Mirzafeyza2020 kesi dikiş vs olmadığı için sıkıntı olmuyor yani acımıyor biz çok rahat atlattık .inşallah sizde güzel sonuçlar alırsınız hiç canınızı sıkmayın, bizde 11 ay çektik o çapaklanmayi, göz kızarıklığıni ,göz kaşıntısıni ,masaj yapmak için 40 takla atmayi çok iyi anlıyorum sizi ama dediğim gibi içinizi ferah tutun o işlemlerden sonra herşey çok daha iyi oluyor