Oglum 1 yaşına geldi kızlar. Masajı büyüdükçe yaptırmadı ama ben yapmaya çalıştım damla da kullandım geçmedi hep aktı çapaklandı bu ara daha kötü oldu gözü kızardı şuan hastanedeyiz göz kanalı tıkalı tüp koyucaz daha iyi oluyo falan dedi doktor iki ay sonra anestezi falan vermeden geri alıyorlarmış kafam karıştı çok üzgünüm
şuan tüplü ameliyat yaptıran bilen var mı bana biraz destek olurmusunuz 😔 Çok basit bişey dedi doktor Allah beterinden korusun tabi ama anne yüreği işte … şimdiden hepinize teşekkür ediyorum 🌸