Ilbilge gece beslenmesini düzenledikten sonra da gündüz beslenmesini düzenlemeye başlayabilirsiniz. Sabah diyelim 07.00’de uyandı, gece emmedi ya da 1 kez emdi. Memeyi özlemiştir hemen emzirin. 1,5 saat sonra yani 08.30’da kahvaltı yapın. Hem Aralık olsun ki açıksın hem memeyi alıp tatmin olmuş olsun. Hep şu imajı verin meme burada ne zaman istersen emebilirsin, kendini tatmin etsin. Ama önce tükürse de ağzını kitlede de ek gıdayı verin . Siz sunun önüne ama bırakın yemesin. Hiç önemli değil. Önemli olan alışması. Pes etmeyin.
İnanın biz ilk 7 ay hiç uyumadık. Doğduğu gece gaz sancısı ile 4 saat uyumayan oğlum 10-11 saat uyumadıgında normaldi de 16-17 saatte iyice zıvanadan çıkıyordu hayat. Oğlumda Aşırı aşırı gaz vardı. Alerji, reflü, makat çatlağı yanında bonus oldu. hala muhteşem bir düzenimiz yok tabi ki çünkü benim oğlan robot değil😁 dün mesela kabus gibi bir öğleden sonra yaşadık. Olur böyle şeyler. Ama eskiye göre çok iyiyiz. Hayatında beni kardeşlerimi bir kez uyutmamış kazak erkek babam 2,5 saat ayağında sallardı oğlumu ki ben biraz uyuyayım diye. Annem, eşim işte sağolsun babam elinden geldiğince destek oldu bana da gündüz o sallarken, gece de eşimle nöbetleşe birkaç saat uyurdum. Katı diyet bir yandan aşırı kilo vermek öbür yandan tam ortadan da uykusuzluk mahvolmuştum. Ama değişeceğine hep inandım, azimle uyguladım, pes etmedim. Tam 3,5 aydır düzen için uğraşıyorum. Maalesef kısa vadede olmuyor. Ama biliyorum ki eskiye göre muhteşemiz.