Merve201119 Fatma69 fairy platinium plus kullanıyorum biraz pahali ama gerçekten birde makinem onda guzel yıkıyor biraz makine ile alakalı bir durum galiba samsung benim makine fairy öneriyor
biregesevdasi Bende fairy kullanıyorum eşim her markette gittiğinde alıp getiriyor evde her yer fairy oldu. Biraz pahalı ama düşük derecede bile güzel yıkıyor memnunum.
Sarikuzumalp Fatma69 genelde ne elime denk gelirse onu alıyorum eşim en son biminkini almış kullanıyorum gayette güzel temiz yıkıyor.
Mora @Fatma69 Bazen fairy bazen de finish ama fairy açınca çok deterjan kokuyor gibi geliyor finish çok daha güzel yapıyor bardakları falan
Ladybird Koalina finisin siyah paketli olanını kullanım. Ben limonlu olanı kullandım pek memnun kalmadım, daha yeni degistirdim ve memnun kaldım. Limonludan çok daha temiz çıkartıyor. Benim makinemde de bi sorun olabilir diye düşünüyorum. Size tavsiye ederim siyahını.
Koalina Erencinarinannesi Yok öyle koudan bahsetmedim fairy kendi kokusunu yıkanılan şeylerde bırakıyoe
BalYapanSinek Finish quantum max kullanıyorum ben. Pahalı biraz ama gerçekten aşırı memnunum. Önceden pril,fairy hatta finishin diğer tabletlerini kullandım ama max kadar verim alamadım.
eymenkerem Koalina fairy finish ten daha kaliteli ama tabi ben en üst modelini kullaniyorum anti mat teknolojili filan ne çizilme oldu ne başka birsey yıllardır hicbir zarar vermedi bardaklarıma tavsiye ederim
Busraata Fatma69 finish klasik kullaniyorum 100tanesini 50tl almıştım bi ara a101bimde uygun oluyor memnunum şuan bi sorun olmadi
demetersoy Koalina makinanın altındakiki gideri çıkarıp temizliyor musunuz. Bana makinacı öyle söyledi 2 günde bir temizleyin dedi. Benim buğulu olmuyodu ama lekeler kalıyodu devamlı. Fairy kullanıyodum. Samsung markaydı 5 sene önce almıştım düşük modeldi. Simdi arçelik aldım ve finish kullanmamı söyledi akrabamız oluyodu makina ustası ve çoklu paketlerden alma dedi onların içine yıkamayan tabletler atılıyomuş. Bende artık 20-25 li alıyorum. Umarım anlatabilmişimdir 😀😀 bi yandan ninni söylüyorum oğluma bi yandan yazıyorum 🤭😂😂
Fatma69 demetersoy aaa çok saol canım demek çoklu paketlerde öyle yapılıyor uyardıgın için teşekkür ederim
Koalina demetersoy Temizlemem mi takıntım var sürekli yıkarım sürekli makneyi boş çalıştırırım makinem daha 4 buçuk yıllık anlamadım 🤷🏻♀️ Anladım canım az paket al diyorsun teşekkür ederim bende şuan sana kızımı sallayarak cvp veriyoeum😅
Melek0601 Ballokumu yok ben çamaşır makinesinede bulaşık makinesinede koyuyorum deterjanın zararlı etkilerini kirsin diye kokusu kalmıyor ben memnunum