Valla bimin ki bardaklarımı mahvetti hep ayran içip öyle bırakılmış gibi :(
fairyi kullandım normal o da açıkcası bardaklarımda temızlık gıcırtısı duymuyordum .
şimdi finish quantum max çıkmış , aldım ve çok memnunum. Aslında makineyle de alakalı olabılır benım arçelik makinenin içinde de finish reklamı var. Bazılarında da fairy oluyor . Yanı denemek gerek