Ogulcan busrasilra14 ben aldım canım tam kullanamadım pazartesiden itibaren istikrarlı şekilde kullanacağım yamuna korsenin yorumları çok iyiydi oradan aldım canım
Smyyetre busrasilra14 doktoruna göre değişiyo bence daha dikişlerin taze iç dikişlerinde var ve sıkıcak o korse içerdeki dikişlerin patlamasına yol açar sen bence bir doktora sor canım
busrasilra14 gizemm18 cok sikmadan taktin dimi canim bide taktigin icin daha cok kanaman oluyor ve gobegin gidiyor sanirim diye dusunuyorum
gizemm18 busrasilra14 aşamalı kopçaladım bi ilk en öndeki kopçayı taktım zamanla küçülttüm bir sorun olmadı
Kuzumveben busrasilra14 acimiyor ama ilk zaman farklk geliyor gogusler sis filan ama aksatmadan tak bencr
iamthed busrasilra14 Ben de 40 gün sonra taktım ve işe yaradı. Tabii minik bir ayva göbek durumu var ama o zayıfken de vardı zaten. Yamuna kullandım ben bu arada
mom073 busrasilra14 Senin henüz çok erken canım ağrıların tamamen bittiğinde tak bence iç dikişlerine zarar verebilirsin. Ben 3 hafta sonra kullanmaya başladım haftada 3 gün 1 er saat olarak takıyorum ve benim taktığım baya sıkı bi korse
Olric11 busrasilra14 yok canım benim hamileliktedr karnım çok küçüktü çatlağım felan da olmadı tabi dengeli beslenme spor krem su takviyesiyle