busrasilra14 Hanimlar gunaydin 🙋🏻♀️ 1 hafta once dogum yaptim cok sukur ayaklandim isimi gucumu bile yapiyorum yavas yavas ama ic taraflarim da hala agri var tabiki.. simdi korseyi ne zaman takmaliyim acidigi icin korkuyorum ama gobegimde kalsin istemiyorum
Minnaktosbik busrasilra14 canım doktorum tak demişti Bir haftalıkken taktım göbeğim var ama sarkık değil kilodan dolayı
busrasilra14 Ogulcan evet canim yani cok aciyor zaten kasiniyor bemde korkuyorum takip zarar vermekten. Ama 40dan sonrada ise yararmi ki 🤷🏻♀️
Minnaktosbik busrasilra14 evet bir haftalıktı kontrole gittiğimde demişti canın yanmassa tak ilk gevşek taktım sonundan sıkılaştırdım çok faydasını gördüm
Ogulcan busrasilra14 ben aldım canım tam kullanamadım pazartesiden itibaren istikrarlı şekilde kullanacağım yamuna korsenin yorumları çok iyiydi oradan aldım canım
iamthed busrasilra14 Ben de 40 gün sonra taktım ve işe yaradı. Tabii minik bir ayva göbek durumu var ama o zayıfken de vardı zaten. Yamuna kullandım ben bu arada
Olric11 busrasilra14 yok canım benim hamileliktedr karnım çok küçüktü çatlağım felan da olmadı tabi dengeli beslenme spor krem su takviyesiyle
busrasilra14 Evrem_46 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Bende heo bir haftadan sonra takilabilir diye okuyorum ama iste
Snfk busrasilra14 doktorum 20 gün sonra takabilirsin demişti bana da. Yaranı sıkacak şeylerden uzak dur şimdilik.
Fitifiti busrasilra14 Dikişlerinizin durumuna göre doktor karar verir ama 1 hafta sonra spora başlayanı ilk kez duydum çok çok tehlikeli. İlk doğumda düzgün kullanmadım,cumartesi 2. sezaryenim var hastaneden çıkmadan sorucam ne zaman korse takabilirim diye
gizemm18 busrasilra14 doğumdan sonraki gün taktım doktorum takabilirsin demişti hiç bir tehlikesi olmadı aksine çok çabuk toparlandım ve sıfır göbekle devem ediyorum
busrasilra14 gizemm18 cok sikmadan taktin dimi canim bide taktigin icin daha cok kanaman oluyor ve gobegin gidiyor sanirim diye dusunuyorum
Kuzumveben busrasilra14 ben 6.gun takmaya baslamistim doktoruma sorarark iyikide takmisim diyorum gobegim ve sarkma hic olmadi
Oozzee 2 Kasım’da ikinci doğumumu yaptım (58 gün oldu), daha 1 haftadır korseyi takmaya başladım. Öncesinde takmayı denedim ama dikişlerim acıdı, biraz daha beklemek istedim.
Ozdmrkbraa busrasilra14 bu durum kullanacağınız korseyle de ilgili ben sezaryen Doğum yaptım 4 gün sonra sadece karnımı sardım bi kaç gün doktorum korseyi 40 gün sonra kullanabilirsin dedi rahim yerine yerleşmesi o kadar zaman alıyormuş öncesinde kullanman deformasyona sebep olabilir dedi ve premium korse önerdi bana sizin kullanacağınız korse tipine göre değişir durum. Yine de çok yenisiniz yaralarını taze o yüzden en azından 20 gün bi korse fikrinden uzaklaşın
Ozgeruya busrasilra14 bana 2 ay sonra demisti doktorum ama takmadim gobegimde kalmadi normal ayba göbeği gibi göbek var
eylulbebesi busrasilra14 bana doktorum 1 haftalık kontrole gittiğimde takabilirsin artık demişti ben takmadım hiç
Durukusunannesii busrasilra14 doktorum 1 haftalıkken takmamı önerdi taktım bende bi sıkıntı olmadı zaten dikiş 3. Günü tamamen kapanmış oluyo.