Balbebek_Egemen Benimki de aynı,sürekli oğluma benziyor ay herkes oğluma benzetiyor,inşallah huyu da oğluma benzer diye diye geziyor.Üstelik bana benzesin diye bir takıntım hiç olmadı,hatta hamileyken dua ettim hep oğlum eşime benzesin diye.Ama zorla insanı kötü düşünmeye itiyor,her ortamda herkesin içinde sürekli sürekli söyleyip bir de yarım ağız gülerek yüzüme bakmasından dolayı.