arassmother mayayı hergün 1 tatlı kaşığı yapıyorum. Şeftali suyu, kayısı suyuna koyuyorum tadı anlaşılmıyor. Bizde doğumda covid olduk. Tüm ailem. Ben 7 günlük lohusa yatak odasında bebekle, eşim çokmapır atlattı solunum tüpüyle salonda. Annem ablam evlerinde. Çok ağladım çok. Sonra az az verdim mamayı. Önce emzirdim. Baktım almıyor çok ağlıyor, gaz var çıkaramıyor, açta yavrum. 30 cc mama verdim, sonra geri emzirdim. Yavaş yavaş mama azaldı. Mamaya abanma ama vermekten korkma. Birde şunu anladım. Mamayı sindiremiyor bebek. Onun sancısındanda zor emiyor. Sen emzirdikçede sütün artıyor. Artık sütüm yetiyor. Emiyor, uyuyor, kaka yapıyor yine emiyor yine uyuyor. Düzene girdik. Çocuk rahatladı sütü aldıkça. Birde şunu söyledim kendime. Ben kötü bir anne değilim. Sütüm artacak. Armasa bile bu beni kötü anne yapmaz.iyiyiz