arassmother benim de sütüm çok geç indi ve çok azdı, 40 gün hem emzirdim hem mama verdim, yavaş yavaş sütüm çoğaldı şimdi mamayı bıraktık çok şükür. Ben her gün rezene çayı, humana çay, ve momstok anne çayı ve vitaminini içtim, bir de bestlak damla kullandım. Hala da bunları kullanıyorum, bir de beslenmeme dikkat ettim. Bunların çok faydasını gördüm inşallah siz de görürsünüz.