Mina_momy
Anason hiç vermedim bilmiyorum. Rezeneyi de çok sık vermiyorum zaten nolur nolmaz. Bir kez verdiysem 1 hafta vermiyorum, 1 çay kaşığından biraz az veriyorum yetiyor. Demlerken de zaten çok bekletmiyorum suyun rengi hafif sarılaşınca alıyorum hemen ayrı kaba ılıtıp veriyorum. Başka türlü olmuyor, masaj falan yazmışlar ama bizimki kıpır kıpır ve mız mız asla masaj yapamıyoruz 😃