Mina_momy
Rezene.. vallahi zararlı diyen vermeyen de var veren de var. Ben 3 kez verdim şimdiye kadar, çok ağlıyordu yavrum, normalde gaz sancısı çok olmuyor kendisi de çıkarabiliyor,2.5 aylık. Rezene içince pıt pıt pıt ne varsa çıkarıyor, kakasını yapıyor sonra da uyuyor 🤷🏼♀️Momys bliss gibi önerilen ürünlerde de var rezene, kendin kaynatıp vermek daha sağlıklı bence, içinde ne olduğunu biliyosun en azından