gmc2015 benim de kızımda var, geçen haftasonu çocuk cerrahina götürdük, krem verdi 1 hafta 10 gün kadar sabah akşam uygulamamizi söyledi, açılmayacak gibi durmuyor bu gözlenen bir durummuş kendiliginden de açılabilirmis vs. üst ve alt kısmında minik yapışıklık var önceden anlamamıştım doktor gösterdi. Sürdüğüm krem östrojen hormonlu bir krem 10 günden fazla sürmemi istemedi, kıllanma yapabilir bebişte dedi. Ben doktorumuz ilk soylediginden beri ıslak mendil kullanmıyorum, pamuklu mendil ıslatıp siliyorum, bezini daha sık degisiyorjm zaten bekletmiyordum ama biraz endiselendim sanirim. Durum bu. 1 hafta sonra kontrole gideceğiz, umarım ameliyat gerekmez demişti. Tam yapışıklık olmadığı için ben zaten ameliyat veya elle bir müdahale istemiyorum travma yaratma ihtimali yüzünden