Masal1809 Deletedmom62626 Evet aslında tutmuyorsa zorlanma çok mantıksız ama çok huysuz uyurken sallanma bittiği an ağlıyor ki sallayın beni diye emzik tutarsa uyur diye düşünmüştüm
Ervanec Masal1809 benim kızım 4 bucuk aylıkken tuttu. Denemekten vazgeçme o kadar ise yarıyor ki suan uykuya geçerken yada yolculuklarda. Bir gece parmağını emiyordu emzigi bi verdim emmeye başladı
Masal1809 Ervanec Ayyy inşallah benim bebeğimde tutar elini şapur şapur emiyor ama emzigi verdiğim an atıyor
Miyonunannesi Masal1809 inan buyuk rahatlık canım zararlı diyolar ama o ılerıde tum dıslri çıktıgında uzun sure emdıgınde gönül rahatlıgıyla verebılırsın ara ara dene
Ervanec Masal1809 Masal1809 kusacak gibi yapıyordu kızımda ama o gün aldı tam beceremesede bi sure sonra alisti suan sadece uykuya geçerken veriyorum oda normalde hiç emmiyor insallah alir sizinkiler rahatlarsiniz
Masal1809 Miyonunannesi zaten sakin bir bebek olsa tutmasın bırak derim ama çok huysuz kendi rahat etsin istiyorum inşallah tutar
Masal1809 Tugbau benim bebeğimde inşalalh öyle olur huzursuzluğu geçsin diye istiyorum diğer türlü ods bende tam anlamıyla uyuyamıyoruz
2020minikkus Masal1809 sizi emiyorsa bibs alır ben 10 emzik denedim damaklıda kabul etti ama memeyi bıraktı emziğe elveda dedik sonra bibs aldım kabul etti bitek uyurken emiyor zaten gün içinde emmiyor
Masal1809 2020minikkus Daha çok mama içiyor biboronu seviyor emziğide sever demiştim ama tutmadı bir türlü
2020minikkus Masal1809 hangi biberon kullanıyosun biberon ucuna uygun emzikler var ondan tercih edin ben her yolu denediğim için çözümü bibste bulmustum