Masal1809 Iyi geceler anneler 3 ay 10 günlük kızım var emzik tutmuyor hemen atıyor.Diyeceksiniz ki daha iyi işte tutmasın ama uyurken bile sürekli sallanmak istiyor tam uykuya geçiş yapamıyor. Sonradan emzik tutar mı.
Miyonunannesi Masal1809 avent soft kullanıyorum attıkca geri verdim simdi uyutken cok rahatım normalde emmiyo ama
Masal1809 canimoglum_2020 ilk onu aldık ama tutmuyor gezerken falan sürekli tutuyorum ağızında ama alttan dilini çıkarıyor
Masal1809 canimoglum_2020 şuan evde her çeşit emzik var damaklı bibs avent ama yok direk itip atıyor galiba tutmak istemediği diyor ama ben anlamamakta ısrar ediyorum
Masal1809 Ezo23 bende en son çare bibs demiştim geldi gün 1 dk boyunca emdi dedim tamam alacak ama nerdee hemen attı şimdi de bir an bile tutmuyor inşallah sizin bebeğiniz sever bırakmaz hiç
SimgeKB Ezo23 benim bebeğimde çok zor tuttu ilk başlarda avent soothie kullanıyoduk ama oda ağır geliyodu sürekli düşürüyordu daha sonra bibs aldım ve çok rahat ettim umarım sizin bebeğinizde sever
Masal1809 Deletedmom62626 aynen tutmayınca tutmuyor evet ama ne bileyim bende uyurken rahat etsin sürekli uykusu bölünmesin istemiyorum ama olmayacak galiba
Miyonunannesi Masal1809 benım kızımda oyleydı iki hafta ugratım canım uyuturken verdım gunduz hep attı ogurdu sonra sevdı sımdı gece falan aglayınca verıyorum sakınlesıyo
Deletedmom62626 Masal1809 sonrada emziği bıraktırmak için uğraş tutmuyorsa boşver canım 2 çocuğum var 2 sine de emzik biberon vermek istedim ikiside kabul etmedi sadece minik su biberonuyla su içtiler o kadar hiç zorlamadim 4 5 yaşına kadar emzik bırakmayan biraktiramayan tanıdıklarım var
Mommy93 Masal1809 qbenimki de almak istemedi basta sallarken denedim dudağının kenarlarında gezdirdim şekilden şekile soktum oyle aldi yine her zaman almıyor ama uykuya dalarken acayip iş görüyor emzikli ilgisi olduğunu sanmıyorum verme şekliniz değiştirin deneyin surekli
Masal1809 Deletedmom62626 Evet aslında tutmuyorsa zorlanma çok mantıksız ama çok huysuz uyurken sallanma bittiği an ağlıyor ki sallayın beni diye emzik tutarsa uyur diye düşünmüştüm
Tugbau Masal1809 benım bebegim dört aydan sonra huysuz oldugu bi aksam emzik emmeye başladı. Avent markayı kabul etti. Suan cok düşkün degil ama arada sizin dediginiz gibi desdek olsun diye emiyor
Masal1809 Tugbau benim bebeğimde inşalalh öyle olur huzursuzluğu geçsin diye istiyorum diğer türlü ods bende tam anlamıyla uyuyamıyoruz