Adacik13 Evet ben bu hastalık yüzünden erken doğurdum biraz haftası geç değildi ama günüde değildi, sezaryan oldum doğumda ölüyordum. Doktorlar geldi direk konuştu sakinleştirdi korku, kurgu, takıntı, motosiklete hayatta binemem hız kesinlikle beni kötü etkiliyor nefes darlığı kalbin hızlı hızlı çarpması devam ediyor hamileykende zaten sürekli kuruluyordum çocuğa bişey olcak korkusuyla hala daha öyleyim.