Sdatrk benim kızım şu an 7 aylık. 6 aylık doktor kontrolünde doktorumuz oturuyormu diye sordu oturamıyor daha tam olarak dedim. Ne zamana kadar oturması lazım dedim 8 aya kadar bekleriz dedi. Bir iki gün sonra oturmaya başladı. Ben bacaklarımı v şeklinde açıp bacak arama oturtup önüne oyuncaklarını koyuyordum hep. Öyle öyle oturdu. Şimdi çok rahat oturuyor artık. Bence siz de deneyebilirsiniz 😊 bide eğer yavrunuz erkekse galiba erkekler biraz daha geç oturuyormuş. ( bu bilgiyi kayınvalidemden edindim 😅)