esraozker MaviliMaviliMorCicek bu aşılar kaçıncı ayda oluyo ben ilk defa duyuyorum bu aşıları daha önce ne doktor ne ebe bilgi verdi bu konuda
eymenkerem MaviliMaviliMorCicek şaşırdım valla insallah sıkıntı olmaz ateş vs. Çünkü bu menenjitler sırayla yapılıyor bende bütün dozlarini yaptiriyorum araya 2 ay ara koyuyor doktorum 🙄
Busetemel MaviliMaviliMorCicek yani ben çok ilgili bir doktor istiyordum beni dinlemediğini anladım direk değiştirdim 4. Ay aşısını aynı gün dinlemediğini için ikinci kez yaptırıcaktı bana Allahtan bilinçli biriyim sorguladım karşı çıktım öyle olunca yaptırdığımı söyledim tamam o zaman yaptırma ben yanlış anladım dedi çok üzüldüm belki bana denk geldi ama riske atamam çocuğumu
eymenkerem MaviliMaviliMorCicek insallah calpol hazir bulundurun bexero benim 7 aylıkken yapildi ve ateş yapmisti. Nimenrix yapmıyor ama o daha hafif
motherthea MaviliMaviliMorCicek biliyorum sormuşsunuz ya söyledim bende bildiğim kadarıyla her doktor farklı İmkanı olan yaptırmalı tabi.
MaviliMaviliMorCicek motherthea bende bildiğimden değil işte ilk bebeğim o yüzden doktoru dinliyorum ama buraya da sormak istedim
Hacer091120 MaviliMaviliMorCicek bizde 2.ayımıza gireceğiz rota aşısı yaptırsak mı karar vermedik yan etkileri olabiliyor diye duydum süt alerjisi gibi siz ne düşünüyorsunuz ?
MaviliMaviliMorCicek Hacer091120 Allah korusun doktor böyle bi yan etkinden bahsetmedi,rota aşısı ihmal edilmemeli diye duymuştum bi arkadaşıma da doktor emiyorsa yaptırman şart değil demiş bende bilmiyorum kime inanacağım okuyup yaptırdık aşıyı bugün Allah’a emanet
ikimelek MaviliMaviliMorCicek ikizlerim için 2100 ilk dozlarına 2100 ikinci dozlarına ödedim üçüncü dozumuz üç ay sonra 1500 falan tutacak sanırım o da rota 2 doz menenjit 3 doz
kimyageranne MaviliMaviliMorCicek rota 2 doz için 300+300=600₺ ödedik 3. Ve 5. Ayında oldu şimdi 7. Aya giriyor menenjitleri vurulucak onlarda 400-500 civrıymış sanırım