Mommy93
2 yaşında kızım. Doğduğundan beri prima kullanıyoruz. Hiç sızma, taşma vb. olmadı.
Çişi taşmıyor ve kakası taşıyorsa muhtemelen çok kala yapıyor, sık değiştirmelisiniz yahut bezin numarasını büyütebilirsiniz. 3. Aydan sonra taşmalar azalıyor zaten.