Mommy93 primanın hangisini kullanıyorsunuz? Bende prima aktif bebek kullanıyorum bebeğime yaklaşık 14 aydır ama hiç böyle bir şey yaşamadık. Ama tabi değiştirmek için de az miktarda olan bezlerden alıp deneyerek bulmak gerekir, pişik yapabilir, yine taşırabilir. Başkasında iyi olan sizde kötü olabilir, Deneyip görmek en iyisi.